Announce: bezpecnostne patche do kernelu

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Úterý Květen 11 23:58:49 CEST 1999

>    Aha, pravdepodobne jsem si spatne vylozil Leosov popis `cizi symbolicke
> linky s vyjimkou rootovych'. Mam to tedy chapat tak, ze se zakazuji linky,
> ktere vedou na soubor jineho vlastnika nez je vlastnik linku?

Az toto prosadite v jadre, tak do deseti minut instaluju bimbous Neustale
Tuhnouci ;) ... BTW takoveto linky ja casto a rad vyuzivam (napr. casto
ctene dokumenty a konfiguraky schovane
/usr/local/share/silene/dlouhej/adresar/u/me/doma/readme.txt k sobe do
$HOME/doc ...)

 |                  Martin Macok                     |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://www.ms.mff.cuni.cz/~mmac7339/      |