Zvukovka a X11Amp

Michal Strelec strelec na adam.osu.cz
Středa Květen 12 08:02:55 CEST 1999

Ahoj
> Mam problem s x11amp-em. Neustale vypisuje "Can't open audio". Prava
>na /dev/dsp a /dev/audio jsou nastavena dobre, jde na ne poslat audio
soubor
>a hraje to, CD prehravace take funguji, jenom ten MP3 player ne. Nefunguje
>mi ani jiny, nepomohlo misto rpm baliku zkompilovat si ho sam, nefunguje
ani
>konsolovy prehravac. Uz si zacinam zoufat. Diky za kazdou radu.
>
>Mam kernel 2.2.7 a RH6. Ale to se mi zda byt OK.
>
>Honza

vcera jsem resil obdobny problem. Za prve jsem updatoval X11amp z verze
alpha obsazene v instalaci RH6.0 na verzi beta. Ted jiz chodi frakvencni
analyzator, window shade mode a podobne vecicky.
A ted k tomu problemu. Zprvu vse fungovalo, ale druhy den jsem objevil
stejny problem (Can't open audio) a reseni je nastavit ve vlastnostech
x11ampu v zalozce Output device (misto puvodniho to druhe (ted si
nevzpominam na jmeno, protoze mam spusteny Wirus, hruza, co)).

Michal