Ceska klavesnice a RH6.0

Michal Strelec strelec na adam.osu.cz
Středa Květen 12 08:24:52 CEST 1999

Ahoj
po nainstalovani RH6.0, X manazeru KDE1.1 a iso8859-2 fontu (bylo nutne je
pridat do cesty font serveru) mi Xka zobrazuji cestinu spravne. Ale
samozrejme nic nepisou.
Proto jsem v KDE pridal sekundarni klavesnici Czy. Prepnu-li se na ni tak se
nahraje ceska klavesnicova mapa, ze?
Ale pise mi to jen dlouhe (y,a,i,e,u) nepise to treba hackovene
(e,s,c,r,z...).
Chtel jsem se zeptat zda je jeste nutne neco nastavovat. Protoze tak jak to
vypada, tak uz prece je vse nastaveno. Fonty iso8859-2 jsou nahrane, mapa
klavesnice rovnez. Jen to nepise.

Odbodny problem jsem mel v konzoli, jenze tam se to vyresi tim ze si nahraju
fonty lat2u-16. A vse je OK. (Ovsem stejny problem jako v X kach jsem mel
kdyz jsem v konzoli pouzil font lat2-16, ten nefungoval).

Je mezi fonty lat2u a lat2 TAK velky rozdil?

V X, ale nelze zmenit ani v terminalu uzivatelske fonty (pomoci setfont ani
consolechars).

Michal