zvukovka

Merlin M.Damasek na oahs.cz
Středa Květen 12 14:39:16 CEST 1999

> zvukovka nema poneti o nicem, ale bios je pnp, ty musis
> biosu zdelit, ze IRQ 7 pouziva legacy karta.
>
> Jarda
tak ja to otestuju a pak dam vedet, jestli to zabralo.

mimochodem, tohle je pouze prvni krok - za dalsi bych potreboval
vedet, jak ji potom zprovoznit (je to obyc. SB Pro). Zkousel jsem
utilitku sndconfig (doufam, ze se tak jmenuje), ta mi zvukovku nasla,
ale vysledek ??? Asi sem to trochu nepochopil. Co s tim dal ?

dik

| Prisel jsem, videl jsem, nepochopil jsem ... odchazim. |
|             Merlin  <m.damasek na oahs.cz>                |