mars + IPX podruhe

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Květen 12 14:54:11 CEST 1999

Preji krasny slunecny den !

Po upornem zapoleni bylo snazeni korunovanio uspechem. Nainstaloval
jsem do RH 5.1 balicky z RH 5.2 :

mars-nwe-0.99pl10-1.i386.rpm
ipxutils-1.0.2.i386.rpm
ncpfs-2.2.0-1.i386.rpm

kernel 2.0.36.

Zjistil jsem, ze je potreba nastavit na sitovou kartu IPX vc. ramce
802.3 a NEnastavovat primarni rozhrani. BTW jak se to da takhle
nastavit z linuxconf vedi asi jenom autori ...

Po nastartovani se ale objevuji hlasky :
"IPX: socket is bound"

Co to znamena ? Jsou moc velke pakety ? Jak se to nastavuje ?

Dalsi dotaz mam na "redistribuci" svazku ze skutecneho NW serveru.
Jak se da provest ncpmount, aby tam nebyla bezpecnostni dira ? Ted
jsem pridal do skriptu /etc/rc.d/init.d/mars-nwe :

Ale tento souboru je potencialne citelny. A neumim pouzit soubor s
hesly ~/.nwclient v inicializacnich skriptech, kdyz neni nikdo
prihlaseny. Da se to nejak vyresit korektne ?

Posledni dotaz mam na rychlost nabihani. Kdyz mam ve skriptu nahozeni
marse a hned na to primontovani svazku z druheho NW serveru, obcas se
to nestihne. Asi se ceka na nahozeni dalsich routeru IPX ?!? Dal jsem
tam male zpozdeni a uz to slape pekne, ale porad to neni ono.

Diky za rady.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s