qmail -> sendmail => SYN flood

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Květen 12 14:38:09 CEST 1999

Jan Marek wrote:
: Dobrý den,
: Pavel Kankovsky wrote:
: >
: > zmensete concurrencyremote (viz man qmail-control)
:
: Prvně mi to připadalo legrační, ale vidím, že to bude asi nejlepší
: cesta... Zkusil jsem to z 20 (default) stáhnout na 5...
:
	Na druhou stranu timto se snizi propustnost systemu. Ono se to
casem dostane do stavu, kdy tam je pet spojeni na velmi pomale servery,
a qmail nic dalsiho nezacne posilat, dokud tyto prenosy neskonci.
Ja mam concurrencyremote 120, a vzdycky kdyz ezmlm rozesila zpravu,
je mam asi 40-50 qmail-remote, kterym trva _fakt_ dlouho, nez zpravu
doruci.

	Presunme to do sendmail na linux.cz ...

-Yenya

--