pamatove naroky Xservera

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Květen 12 14:49:29 CEST 1999

Stanislav Meduna wrote:
: On Fri, 07 May 1999 22:53:22 +0200, Kristof Petr wrote:
:
: :> ked pouzivam SVGA zeria to asi 5 MB; Je to mozne ze
: :> Xserver zerie 4x tolko RAM ako potrebuje na zobrazovanie ?
:
: : A neni to nahodou tak, ze X server potrebuje pamet
: : na ulozeni obsahu prekrytych oken??
:
: Moze a nemusi, defaultovo zrejme ano. Aktualne nastavenie
: servera vid xdpyinfo a polozky backing store a save under.
: Flagmi -bs a -su sa da taketo uchovavanie serveru zakazat
: (man Xserver), nejaka diskusia je aj pri flagu -wm.
:
: Dalej si moze okno povedat, ci to od servera vyslovne
: pozaduje - ak to pozaduje graficka aplikacia, je to OK,
: pokial terminal, ktory sa vie prekreslit za desatinu
: sekundy, je to prasacina. Pre konkretne okno sa da
: aktualne nastavenie bs/su zistit cez xwininfo. Rychly
: test: explicitne si to neziadal ziadny z programov rxvt,
: xterm, netscape, xv, gimp, pcb, tgif ...

	Ano. Navic pokud si X klient rekne, ze ma jeho okno pouzivat
backing store, X server jeste nemusi poslechnout. X klient musi byt
pripraven na to, ze bude muset sam urcitou cast okna prekreslit,
dostane-li udalost Expose. U xtermu je to samozrejme jednoduche,
a ruzne graficke programy to mohou resit tak, ze si naalokuji pixmapu,
a z te prekresluji na obrazovku.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/