Sitovy pristup na Font Server

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Středa Květen 12 14:53:18 CEST 1999

On Wed, 12 May 1999, Michal Strelec wrote:
> mam na pocitaci spustene kdm a vzdalene pristupuji z Xwindow klienta. Vse
> funguje bez problemu, ale nelze se z klienta pripojit na font server (ten na
> Linuxu bezi). Dusledkem je, ze mi nechodi cestina a nahravat fonty na
> klientske pocitace neni to prave orechove.
> Proto jsem se chtel zeptat, kde se povoluje na Linuxu sitova prace font
> serveru (xfs).
> Asi se musi povolit prijem a vysilani na portu 7100, ale bohuzel nevim, kde
> jak to udelat.
Spis spustit fontserver a v jeho konfiguraku je jedna z voleb
take cislo soketu. Hledal bych v manualovych strankach.
Kouknu se ti na to doma.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 812
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska  tel: +420 443 22509