WIN NT+DOS+Linux

Bohumil Kriz krizb na hotmail.com
Středa Květen 12 13:59:46 CEST 1999

>     Mam na pocitaci DOS+Linux a rad bych tam na jednu volnou
> partition (chci ji udelat pomoci fips na disku s DOSem) na jednom z
> disku
> nainstalovat WIN NT 4.0. V nejakych HOWTO jsem se docetl, ze je nutno
> to udelat naopak. T.j. nejdrive NT a pak Linux, jinak jsou problemy.
> Delal nekdo uz neco podobneho?
> Jak postupovat a ceho se vyvarovat? Taky jak vybirat prislusny system.
> Optimalni by bylo, kdyby bylo mozno Linux zaradit do te nabidky NT.
> Momentalne tam mam LILO.
Ja osobne bych si pripravil na disketu jadro linuxu s nastavenou root
patisnou linuxu (pomoci rdev), pote bych nainstaloval NT, a nakonec po
nabootovani z pripravene diskety bych obnovil lilo.
Pri bootovani by slo v lilu vybrat Linux/Microsoft a pote v NT loaderu
NT/DOS.

Zdravi  BK

Bohumil Kriz
krizb na hotmail.com