Linux na iMacu

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Středa Květen 12 21:33:02 CEST 1999

Hi!

> Problem je, ze klasicke X Window neni na to delane, ale GUI jde udelat
> i tak, ze opravdu jedno tlacitko  je az dost :-).

Ale je to spatny napad - protoze kdyz si potom na tomhle Mac-ovi pod
MacOsem pustim Xove spojeni na nejaky unix, nebudu schopen ovladat
Xove aplikace.

									Pavel
PS: Z toho plyne ze dokud maca nechcete pripojovat do site, je jedno
tlacitko az dost ;-).

--
I'm really pavel na ucw.cz. Look at http://195.113.31.123/~pavel.          Pavel