soubor smb.mount

Jan Kurik kurik na amis.cz
Čtvrtek Květen 13 07:01:38 CEST 1999

On Wed, 12 May 1999, Miroslav Kocica wrote:

> prosim o radu potreboval bych namountovat nektere zdroje z WIN. Mam
> nainstalovanou sambu 1.9.18p5. Slysel jsem o souboru smb.mount, ktery je
> neco jako fstab, ale nenasel jsem o nem v manualovych strankach zminku. Nevi
> nekdo kde bych nasel nejake dalsi informace?

  Pokud vim, tak smb.mount neni. Existuje prikaz smbmount , ktery
primountovava disky z Windows stanice, ale ten se cely spousti pouze z
prikazove radky. Mozna, ze nejaka novejsi verze podporuje i neco na zpusob
/etc/fstab , ale nevim o tom.
  Vice viz. `man smbmount` . Jo a jen tak mimochodem, pro funkci smbmount
je treba mit zakompilovanou podporu v jadre.

--
Jan Kurik <kurik na amis.cz>