Sitovy pristup na Font Server

Petr Ferschmann fers na students.zcu.cz
Čtvrtek Květen 13 09:07:00 CEST 1999

On Wed, 12 May 1999, Michal Strelec wrote:

Zdravim

> V manualovych strankach jsem hledal a skutecne spusti-li se xfs s
> parametrem -port portnumber tak by to melo chodit.
> Ale je tam rovnez napsano, ze je to default nastaveni a tedy predpokladam,
> ze kdyz to tam neuvedu tak to chodit bude.
> A jeste dotaz, kdyby to nahodou chodilo a chyba byla jinde, jak overit co
> posloucha na portu 7100 a jestli to vubec posloucha?
to by se dalo zjistit prikazem netstat - vypise to sitove propojeni a
zobrazi to i cekajici spojeni (LISTEN) ( k tomu je potreba netstat -a )

Zkuste se podivat na logy.
Co vyzkouset telnet komp:port a uvidite zda se s vami zacne bavit. No nic
dalsiho me nenapada.
	Preji hezky den a mnoho zdaru vsem, kteri se "uci" na zapocty.
			Petr Ferschmann

 Petr Ferschmann - student FAV ZCU CZ.
 e-mail: fers na students.zcu.cz
 www:    home.zcu.cz/~fers/