Bash - nahodne vybrani radku ze souboru

Jan Liska lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 13 10:38:07 CEST 1999

On 13 May 1999, Matus fantomas Uhlar wrote:

> Jan Liska <lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz> wrote:
>
> -> Tohle je od boku napsany programek v perlu:
> -> ------
> -> #!/usr/bin/perl
> -> open(FW, './nejaky_soubor');
> -> @list = <FW>;
> -> close(FW);
>
> kvoli jednemu riadku loadovat komplet cely suboro naraz do pamate ? skuste
> to s vacsim suborom a teste sa na poriadne spomalenie systemu...

Hm, to je jiste pravda. Ja jsem tohle totiz resil pro "vypiste radky
souboru v nahodnem poradi". V tomto pripade prosty cyklus
evidentne poslouzi lip... ackoli, mezi nami, i tak je tu PERL kanonem
na vrabce.

Ale kdyz on je tak roztomily ;)

Lisak

--
Jan Liska * E-mail: lisak na infonet.cz * WWW: lisak.infonet.cz
PGP key: finger lisak na atrey.karlin.mff.cuni.cz