Bash - nahodne vybrani radku ze souboru

Čtvrtek Květen 13 11:17:58 CEST 1999

Jiri Lisicky píše:

> Nevím na co to chcete, ale něco podobného dělá balík fortune-mod.
	fortune-mod není dobrý příklad, ale jsou varianty programu fortune,
které nepotřebují pomocný soubor .dat, některé snad dokonce dělají přesně
to, co měl tazatel na mysli, tj. vyberou pouze jeden řádek a nepotřebují
oddělovač jako tradiční rozsáhlejší balíčky pro fortune.
	Zkuste se podívat na balík, který se jmenuje pouze fortune
(fortune-0.2.tar.gz), musel by se trochu upravit, ale zdroják má pouze 225
řádků, i když je to C.