Popis baliku RedHat

Pavel Satny pavel.satny na alcatel.cz
Čtvrtek Květen 13 14:45:39 CEST 1999

> 	To je take napsano i v instalacni prirucce, kterou jsem si samo
> precetl, ale jako zacatecnikovi mi tento kratky help moc nerekne. Nerika se
> tam ani provazanost jednotlivych baliku a ja bych chtel zacit se "zakladni
> konfiguraci" bez site a dalsich slozitosti.

Dobry den, nechci se vam do toho michat, ale neni prece jenom lepsi
nainstalovat do systemu podporu pro sit a "dalsi slozitosti" ale
nenechat je nabihavat? Za cas si vzpomenete, ze potrebujete treba
tu zminovanou sit, nebo http server a pak je to uz otazka spusteni daemona.
Jina vec by byla, pokud orezavate linux z duvodu diskove kapacity, pak bych
to pochopil.

Pavel Satny