Popis baliku RedHat

Pavel Satny pavel.satny na alcatel.cz
Čtvrtek Květen 13 15:16:58 CEST 1999

> Jo jasne .... a proto nainstaluj "FULL" distribuci .... preloz jadro
> se vsim
> s cim to pujde ...
> co kdybys jednou potreboval treba arcnet :-))))

Jeste jedna vec, co jsem zapomel. Me, kdyz jsem s linuxem zacinal, neslo
prelozit jadro (kdyz uz jsi se o nem zminil). Chybel mi nejaky balik, ja to
tenkrat nevedel, nemel jsem se koho zeptat a bylo mi trapne psat do konference.
Trapil jsem se s tim po vecerech tyden, protoze jsem byl opravdu UPLNY
zacatecnik. Pak jsem se rozhodnul linux preinstalovat a tentokrat mu orezat jen
to o cem 100% vim ze to opravdu nebudu potrebovat. A ejhle ... ono to pomohlo!
Myslim si, ze pro zacatecniky je lepsi pri instalaci to toho moc "nestourat".
Ale je to jen muj nazor.

Pavel Satny