kompilace

Richard Machat machat na iol.cz
Čtvrtek Květen 13 15:33:04 CEST 1999

-----Původní zpráva-----
Od: zemek_p na post.cz <zemek_p na post.cz>
Komu: linux na linux.cz <linux na linux.cz>
Datum: 13. května 1999 14:37
Předmět: kompilace

>Nazdarek
> Zacinam na Linuxu a mam Red Hat 5.1 CZ a kdyz chci sestavit jadro (delam
to podle knihy Pouzivame Linux)
>tak je tam jako prvni bod spustit make config v adresari /usr/src/linux ale
ten adresar je prazdny jak je to mozne.
>preinstalovat cely system jsem zkousel
>diky za odpoved
>Petr

    Caute,
cirou nahodou jsem tez zacatecnik a taky jsem zrovna vcera poprve sestavil
sve vlastni jadro. Vzalo si to sice dohromady asi dva dny ale je to tu.
Taktez to byl RH 5.1.
Takze, kuse informace zde byly jiz zmineny, ale pro zacatecnika je tam
problemu vic.
1) Musite mit nainstalovany kompletni prekladac ( je to soucasti baliku RH
5.1), s tim jsem mel problemy ja.
2) Musite mit nainstalovane drive zmineny source (zdrojovy kod kernel -
source je to soucasti baliku RH 5.1)
3) Pokud mate naistalovany source a spravne nainstalovany prekladac, staci
si najit v adresari /usr/src/linux README a tam je vse krasne popsane (ovsem
anglicky), vcetne pripojeni modulu atd. (je to mirne odlisne od knihy
Pouzivame Linux, ale jen malinko)

Richie

Richard Machat
machat na iol.cz