viry - dotaz

Mikulas Patocka mikulas na artax.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Květen 13 23:11:16 CEST 1999

>Jste si nějak jistý! Neobsahuje třeba postscript příkaz pro zápis do
>souboru? Neexistují makrojazyky, třeba v Emacsu?

To snad ne. To kdyz si prohlidnu soubor v ghostscriptu, tak mi to muze
smazat disk?

Emacs je kram ;-) Vi umi ze souboru nastavovat pouze optiony.

>Netroufal bych si tvrdit, že Linux je výrazně bezpečnější než
>NT. Alespoň z hlediska architektury systému.

Troufal bych si tvrdit, ze Linux je vyrazne bezpecnejsi, nez NT :-)
(kdyz se zrusi suid bity u vetsiny programu)

Mikulas Patocka