APM a NIS

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Květen 14 06:57:33 CEST 1999

> POZOR! POZOR! POZOR! POZOR! POZOR! POZOR! POZOR!
> Nemam moznost denne citat tuto konferenciu, nie som ani clenom, preto
> prosim pripadnych odpovedajucich na moj mail, aby mi odpovede poslali
> priamo na moju e-mail adresu mior na psg.sk. Samozrejme ju mozu poslat aj
> do konferencie. Diky.
> ///////////////////////////////////////////////////////////////

Ja neviem koho toto bavi citat, ale mna urcite nie. Sak to je jak pre
blbych. Ked si vie precitat konferenciu cez web, tak nech si ju cita aj
nadalej. Jedina dobra vlastnost od PSG je asi to, ze sa aj zaujimaju
trosku o UNIX a nesedia v kuse na windowsoch. Ale aby kazdy PSG-ak  tu
narval takyto humus mi je hnusne.

"posielajte to priamo na moju adresu. samozrejme mozu aj do konferencie"

sak staci napisat napisat, aby odpovede sa posielali jemu, naco take
debilne litanie na kazdom zaciatku ?

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
   System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                  (_/