Samba + roaming profiles

Petr Ferschmann fers na students.zcu.cz
Pátek Květen 14 08:42:51 CEST 1999

On Thu, 13 May 1999, Richard Pecl wrote:

> Pekny den.

Vam taky

> Mam nainstalovanou sambu a chtel bych z W98 pouzivat roaming profily.
> Zajimalo by me, jestli jde nejak nastavit, aby se pouzivaly profily primo ze
> serveru, tj. aby se vubec nekopirovaly na stanice.

Predpokladam, ze se vam podarilo rozchodit ty profily co se kopiruji
(jinak viz dokumentace k sambe). Aby se to ukladalo primo ze serveru je
otazka spise ze strany Windows. Zkousel jsem to jen pro Win95. Udelal jsem
si poleditem, aby mi windows ukladali plochu na H:\Plocha, a dalsi adr.
jsem soupnul podobne. Pak jsem udelal logon script, ktery pripoji domovsky
adresar na H:. Musite taky nastavit v ovl. panelech, aby se nepouzivali
vlastni nastaveni profilu (windows pak meni vami nastavenou cestu na neco
jako C:\Windows\Profiles\$user ... . Funguje to, ale nezkousel jsem to
nasadit na delsi dobu. Pokud chcete videt ty konfiguraky naladte si
frekvenci:  http://dione.zcu.cz/~fers/samba vystavim to tam tak na ctrnact
dnu. Jo jeste ten config.pol ma zvlastni sablonu (pridano par
konfiguraku). Je to tam vsechno. Pokud budete mit nekdo vetsi zajem tak mi
mailnete soukrome.

		Petr "fers" Ferschmann

 Petr Ferschmann - student FAV ZCU CZ.
 e-mail: fers na students.zcu.cz