Minimalni konfigurace a instalace pro IP Masquerade

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Květen 14 17:13:17 CEST 1999

Dne 14. 5. 1999 Tomas Kouba napsal:

> Jaka je minimalni hw a sw konfigurace a instalace pro IP Masquerade?
> Tak aby se to dalo jednoduse spravovat (treba vcetne gcc pro preklad
> jadra a podobne). Bude stacit 486 s 32MB RAM? Jak velky disk? Modem
> to ma externi Microcom.

Na maskaradu pouzivam 386SX se 4MB RAM. Jedine, co je v ni nove je radic s
novym UARTem, bratru za 600,- (drazsi nez cely pocitac dohromady :) Disk je v
tom 200 MB, ale vyuzitych je asi 40MB vcetne logu. Potiz byla v tom, ze na
4MB mi neprosla instalace, takze jsem ten disk hodil do jinyho compu a
nainstaloval to tam. Kompilovat na tom cokoliv (natozpak kernel) je ocistec,
ale nepripada mi jako problem to zkompilit na jinem stroji a stahnout to tam
pres FTP.

> Jak je to s bezpecnosti?

Jak dobry je spravce? :))
Obecne: rozchozeni maskarady udelejte podle HOWTO, co nemusi bezet,
nespoustejte, derave veci upgradujte...

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison