Minimalni konfigurace a instalace pro IP Masquerade

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Květen 14 18:23:41 CEST 1999

Dne 14. 5. 1999 Tomas Kouba napsal:

> Jak moc velky rozdil bude s horsim UARTem?

Citelny...

> Pretahuje se jen vmlinuz a modules-??/* nebo jeste neco?

Mozna jeste System.map, ale to neni nuntnost.

> Spravce je blbec (ja). Jak je deravy RH 6.0, resp. dnesni ceska iso
> image (varianta a) z ftp.fi.muni.cz, kterou doufam jeste dnes stahnu
> a vypalim?

Pokud tam neni zatazena nejaka chyba, o ktere se nevi :), tak ta asi bude
celkem OK. Kdyz nic jineho, mely by se tam vyskytovat programy v celkem
aktualnich verzich. Hlavne nesmite pocitat s tim, ze po instalaci mate secure
server. Projdete si sitove sluzby, vyhazejte co nepotrebujete atp. Zkratka
takove ty obecne platne bezpecnostni postupy. Krome toho se jeste daji
"zvorat"  forwardovaci pravidla, proto jsem predtim psal, ze je dobre drzet
se HOWTO. Ovsem nejsem si stoprocentne jisty, jestli je tam popsana prace s
ipchains. Kdybyste s tim mel problemy, zrovna dneska jsem psal na www.root.cz
o utilitce, ktera konvertuje ipfwadm rules na ipchains rules. V praxi jsem
ji ale nezkousel...

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison