Jak na soubor IMG

Miroslav Kocica Miroslav.Kocica na Datatrans.cz
Pátek Květen 14 19:51:18 CEST 1999

>Pokud mate ten .img z ftp.fi.muni.cz tak ten se da zkonvertovat prikazem
mv.
>:-)
>

>Leos Bitto

To nepujde z nasledujiciho duvodu. Vypalovacku mam na 98 a kdyz tam
jednoduse soubor img prejmenuju na iso tak mi to oseka na cd-cko na 8.3.
Nevim jestli kdyz prejmenuju soubor img na iso pod linuxem a pak ho teprve
zkopiruju na 98 jestli zase vysledek na cd-cku bude zase 8.3? Ale myslim ze
kdybych proste vytvoril iso primo na linuxu tak ze bych mel cd-cko v
poradku. Prikaz mkisofs uz mam dobre vyzkouseny. Jenom mi chybi nejaka
moznost extraktovat soubory a adresare z img souboru.

----
Miroslav Kocica
e-mail: Miroslav.Kocica na Datatrans.cz
----