Viry a linux

Michal Safranek safranek na jhrnet.cz
Sobota Květen 15 00:24:24 CEST 1999

Zdravim,

> Myslim, ze by se dalo vcelku uspesne polemizovat na tema, zda by to ten
> program na Linuxu mohl delat NEKONTROLOVATELNE ... ale jiste by to slo
> delat tak, aby si toho "normalni" uzivatel nevsiml ... Kazdopadne se mu
> nepovede prevzit prioroty systemu a vysmahnout bios (znate CIH? Cernobyl?
> ;) ... fakt zuzo

Myslim, ze tohle pri trose snahy jde (prepsat bios na Linuxu) ... a
mimochodem ... nejaky CIH, i kdyby fungoval na vsechny typy biosu mi muze
byt ukradeny, protoze v serveru (a nejen v nem) jsem nahradil flash bios
biosem vypalenym do epromky ... a at si nejakej vir ala CIH zkusi prepsat
epromku ... preju mu hodne stesti a prijemnou zabavu...

M.
--
 -=- Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz> -=-
    If you want to have something done right,