Instalace RH 5.1 z CD-ROM - IRQ konflikt?

Josef Brož josef.broz na ova.inecnet.cz
Pátek Květen 14 23:42:13 CEST 1999

Podobnou situaci jsem zazil pri instalaci RH5.1 - pomohlo nastaveni CD ROM mechaniky na druhy kanal IDE. Instalace jinak (pri spolecnem kabelu IDE disk HDD Master a CD jako Slave) neustale padala. I kdyz se mi podarilo obcas projit az na konec k hlaseni OK, presto nebylo vse v poradku. Kopirovani souboru s CD na HDD bylo schybami. Psal jsem autorovi prirucky k RedHat panu J. Kasprzakovi - dosud mi neodpovedel. Pritom kombinace HDD Master a CD Slave pracovala pod DOSem i WIN9x normalne. Podle mne je rozdil v ovladacich, ktere instaluje Linux - asi vyzaduji opravdu korektni oddeleleni obou mechanik - snad to je tim, ze data po jednom kabelu IDE tecou daleko rychleji, nez pri praci v DOSu a WIN9x...

Josef Brož
Karviná-Ráj
http://www.ova.inecnet.cz/jobro