Monkey Linux a NT

Adam Mika amika na iol.cz
Sobota Květen 15 19:45:47 CEST 1999

Takze se rozepisu. Mam dva pocitace, ke kterym chci casem pridat dalsi.
Jednu 386-ku a na ni Monkey Linux (pozdeji asi RedHat) a pak Pentium a na
tom WinNT 4.0 Server. Nekdo mi pred casem rikal, ze je lepsi pripojit
modemem do internetu Linux nez NT-cka. Takze by jeste na tom Linuxovym
serveru mel byt dial-up. Jeste by Linuxovy server mel byt gateway a DNS
server.

Tak jsem si s tim zkousel hrat a podle ty knizky Pouzivame Linux jsem se to
snazil nakonfigurovat, jenze to porad nejde a ja uz nevim co s tim. Kdyby
jste mel chvilku casu a mohl mi s tim klidne mimo konferenci pomoct, tak by
to bylo vyborne.

Ze to nechodi, zjistuju pomoci toho, ze to neodpovida na ftp, telnet, ping
(ani z jedne strany).

S pozdravem

Adam Mika