Vypalovani CD, cdrecord 1.8a21, xcdroast 0.96e

Alexandr Nikolski sash na mujmail.cz
Sobota Květen 15 20:26:47 CEST 1999

Dobry den,

snazim se nastavit RH6.0 aby vypalil CD. Nainstaloval jsem cdrecord,
xcdroast 0.96e (ten jsem nainstaloval pro libc6 ze sunsite, protoze na
strance xcdroastu se mi nepovedlo stahnout verzi pro rh6.0). Kdyz spoustim
xcdroast, ten vypise, ze nemam podporu pro Generic - SCSI zakompilovanou v
kernelu (doopravdy tam je). Protoze nemam zadne SCSI a muj cdwriter HP
7100 je v compatibility list, zmacknu Continue. Potom, kdyz chci nastavit
konfiguraci, nejde zmenit CD-Writer-Device, Data-Read-Device a
Audio-Read-Device.

Muzete prosim poradit jak na to, popripade odkaz na xcdroast pro glibc.

Alexandr Nikolski
sash na mujmail.cz
alex.nikolski na ostrava.czcom.cz