adresát konference

peak na argo.troja.mff.cuni.cz peak na argo.troja.mff.cuni.cz
Neděle Květen 16 00:08:05 CEST 1999

On Fri, 14 May 1999 LVohralik na csas.cz wrote:

> muze mi nekdo vysvetlit, jak je to s adresátem ( Komu: ) v této
> konferenci? Pouzivam totiz automaticke trideni posty ( mam ji pomerne
> hodne ) podle Komu: (v MS Outlook) a casto je adresat jen linux misto
> linux na linux.cz (pak mi to dojde do jineho chlivecku :-((( ). Jak je to
> mozne, ze to vubec dojde? Nebo si mam pridat dalsi pravidlo?

Mozna, ze se zde demonstruje ta vlastnost Outlooku, ktera je v posledni
dobe propirana na BugTraqu: totiz ze u adres typu "abc" <xyz na efg> bere za
smerodatnou cast "abc" a uzivateli predstira, ze tam nic jineho neni.
Pokud je to pravda, bude to u vas vypadat tak, ze tohle bylo poslano na
adresu sinkhole na junk.cz (misto na linux na linux.cz).

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"