Nabídka zboží: Re: CD RedHat 6.0 - aneb jak naletet na hezky obrazek

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Pondělí Květen 17 08:46:50 CEST 1999

> Cena a nabidka je k dosazeni na http://euroshop.cz/linux (zde nesmi byt
> podle FAQ uvadena cena).
>
> V tuto chvili je CD s RH5/6 expedovano do druheho pracovniho dne (plati do
> rozebrani CD).
>
> V.P.
>
> pozn.: cena dopravy predstavuje 50,- poplatek poste, zbytek do 100,- je
> balne a DPH, v pripade osobniho odberu se neuctuje.

	Objednal jsem si CD s instalaci. Na webu vypadalo pekne, ale prislo
mi jen uboze zabalene, upatlane modre CD
	s nacmaranym napisem RH 6.
	Jen konstatuji. Varuji Vas, budete-li, dle meho nazoru, nakupovat v
euroshopu muzete misto objednane knihy dostat
	jen oxeroxovanou kopii a vysvetleni se Vam nedostane. Mozna , tak
neco ve smyslu ze je to Vase chyba, chtit i
	nejaky vzhled.

	pozn: Pokud jste si nekdo nekdy objednal CD s RH 5.1 z Vltavy , tak
tohle je jako nebe a dudy.
	Proste jde delat obchod pres internet a smelina pres internet.