konvertor z 1250 do iso Latin 2

mao na me38.nri.cz mao na me38.nri.cz
Pondělí Květen 17 09:18:37 CEST 1999

Mam nainstalovan RH5.1 a  pokusil jsem si ztahnout cstocs aby jsem
prekodoval nejake dokumenty, ktere jsou vytvoreny ve Windows.
spustil jsem install.sh a ...
install sh mi nainstaloval blbe link do /usr/bin misto aby ukazoval
na /usr/local/lib/cstocs/cstocs.pl kam to ten instalacni script
nainstaloval, tak ukazuje na ../lib/cstocs/cstocs.pl kam nic nenainstaloval
rekl jsem si nevadi a link jsem opravil. potom jsem to ale spustil
a ...
perl: warning: Setting locale failed.
perl: warning: Please check that your locale settings:
        LC_ALL = (unset),
        LANG = "cz"
    are supported and installed on your system.
perl: warning: Falling back to the standard locale ("C").
Syntax error in 1250.enc at line 217.

Jestli mi odpovi nekdo at si nastavim locales, tak bych chtel predem
poznamenat, ze ja si zadny locales nastavovat nechci, chci prekodovat
dokumenty z windowsu, aby jsem je mohl precist.

mao