konvertor z 1250 do iso Latin 2

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pondělí Květen 17 09:30:35 CEST 1999

On Mon, May 17, 1999 at 09:18:37AM +0200, mao na me38.nri.cz wrote:
> Mam nainstalovan RH5.1 a  pokusil jsem si ztahnout cstocs aby jsem
> prekodoval nejake dokumenty, ktere jsou vytvoreny ve Windows.
> spustil jsem install.sh a ...
> install sh mi nainstaloval blbe link do /usr/bin misto aby ukazoval
> na /usr/local/lib/cstocs/cstocs.pl kam to ten instalacni script
> nainstaloval, tak ukazuje na ../lib/cstocs/cstocs.pl kam nic nenainstaloval
> rekl jsem si nevadi a link jsem opravil. potom jsem to ale spustil
> a ...
> perl: warning: Setting locale failed.
> perl: warning: Please check that your locale settings:
> [...]

Za prve: instalujete nejakou pofiderni starou verzi cstocs, cili
i kdyby Vam to fungovalo, tak za chvili prijdete na to, ze to obcas
blbe konvertuje uvozovky a je tam i par jinych chybek, ktere jsou
opraveny ve verzi 3.17, ktera je v baliku  Cstools-0.158na CPANu.

Mimochodem, odkud jste si zkusil stahnout tu verzi, kterou jste si
stahl?

Za druhe, ta verze na CPANu (a jako RPM je to dostupne v PowerTools)
take nepouziva use locale, takze s ni nedostanete ani to chybove
hlaseni -- dalsi duvod, proc pouzit aktualni podporovanou verzi.

A za treti, ta hlaska, kterou dostavate, nerika, ze si mate nastavit
locales, ale ze locales, ktere mate nastavene (LANG=cz) jsou blbe
nainstalvoane. Cili Perl Vam zde prokazuje laskavost, kdyz Vam rika,
ze se (nastavenim LANG) snazite o neco, co nemuze jit. Obecne je totiz

	PROMENNA=neco perl -Mlocale -e 1

nejspolehlivejsim testem, ktery znam, jak otestovat, jestli jsou
locales v systemu (nejen v Linuxu) nainstalovany korektne.

 make vmlinux.exe			-- SGI Visual Workstation Howto
Any spam sent to my email will be rewarded by complaint to your ISP abuse
  team and abuse teams of servers that relayed that message. It works.