Offtopic: Vim a farby

Peter Lacko lacko na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pondělí Květen 17 09:53:08 CEST 1999

Zdravim ,
  co ovplyvnuje zobrazovanie farieb vo vi-cku pri zapnutom
  syntax highlighting ?
  Na dvoch masinach mam nainstalovany RedHat 6.0, vim je nainstalovany
  kompletne (minimal, common, enhanced), pricom na jednom zobrazuje
  syntax vo farbe a na druhom len roznou intenzitou fontu a podciarkovanim.
  To ciernobiele vi-cko mam zhodou okolnosti doma a rad by som mal doma
  farbicky zapnute normalnym sposobom (doteraz som to riesil cez ansi sekvencie)

  Prosim poradte ..

S pozdravom
Peter Lacko

--
Peter Lacko <Peter.Lacko na pobox.sk>

Sloboda je sloboda - nie rovnost, ani cestnost, ani spravodlivost,
ani ludske stastie, ani ciste svedomie.