Offtopic: Vim a farby

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 17 11:39:31 CEST 1999

On Mon, 17 May 1999 solansky na linux.pama.cz wrote:

> v souboru .vimrc prikaz "syntax on"
> jen pro vim od verze 5.xx a vys

Priklad takoveho .vimrc s nekterymi dalsimi upravami:
version 5.3
set background=dark
set cindent
"set shiftwidth=3
"set tabstop=3
"set expandtab
set ruler
" home
map <ESC>[1~ ^
" end
map <ESC>[4~ $
" <F2> save file
map <F2> :w<CR>
" <F3> choose right syntax
map <F3> :source $VIM/syntax/
" <F9> toggles highlightning
nmap <F9> :if has("syntax_items")<CR>syntax off<CR>else<CR>syntax on<CR>endif<CR><CR>
" <F10> quit VIM
map <F10> :q<CR>
source /usr/share/vim/syntax/syntax.vim

:) a stejne je VIM nejlepsi editor na svete ...

 |                  Martin Macok                     |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://www.ms.mff.cuni.cz/~mmac7339/      |