Lilo - geo_comp_addr ?

David Šauer davids na orfinet.cz
Pondělí Květen 17 12:20:54 CEST 1999

Nevim, ale tezko linuxu vnutit neco v dobe, kdy jeste neni v pameti ...

    LV> No, pokud je mi znamo, tak zatim ne. I kdyz se na tom udajne
    LV> intenzivne pracuje...

URL ? Pripada mi, ze moznosti jsou jen:
1.) vymenit cely interface k BIOSU (nebo pridat zase extension)
2.) implementovat ovladace IDE (i dalsich) disku do boot manageru ...

Jinak prozatimni reseni by mohlo byt bootovat z diskety ... nepohodlne, ale
funkcni.
--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na orfinet.cz (mime compatible)