Zvedani linky

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Pondělí Květen 17 13:36:14 CEST 1999

Minuly tyden jsem jako uplny zacatecnik s Linuxem zacal zprovoznovat RH 5.1
jako dial-up clienta k IOL a po te jako Dial-in server pro Win 95 + NT.
Nyni pouzivam mgetty+fax.
Je to uplne jednoduche, takze jsem to zvladnul i ja ( po ctryrech dnech
poceni, rvani zbytku vlasu z hlavy a stresu :-).
Cerpal jsem mimo jine i z navodu na strankach http://linux.mikroservis.cz/.

Pokud budete mít zájem o radu , rád se podělím o nabyté "zkušenosti" :--)

Hezky den, preje
Ladislav Solc, MCP
APEX Computer s.r.o.
e-mail: solc na apexcomp.cz