filozofia /dev

Tomas Potok potok na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pondělí Květen 17 15:47:50 CEST 1999

Dobry den!

Napadla ma myslienka, preco je vlastne /dev realizovany fyzicky na disku?
Pripada mi zbytocne mat na filesysteme milion device suborov, ktore niekdy
nepotrebujem. Podla mna by logicke bolo, keby sa devices registrovali do
/dev podobne ako informacie do /proc. Ak by kernel nasiel disk,
zaregistroval by /dev/sd.. a podobne vsetky programy.

(Potom by pravda kakasniff nemal kam hadzat konfiguraky;)

Preco je to prave tak, ako to je?

Dovi,
Tomas
--