zvukovka ess1938

Jaroslav Pribyl Jaroslav.Pribyl na setuza.cz
Pondělí Květen 17 14:43:00 CEST 1999

>Driver pro ES1938 (ESS Solo-1) je na http://www.alsa-project.org/.

A jak je to s kartou ESS1888? Mam pocit, ze v RH5.2 jsem si mohl zvolit
moduly a proradit jim DMA, IRQ atd. Ale v 6.0 nic takoveho na prvni pohled
neni. Je zajimave, ze nikoho nenapadlo udelat nasledujici funkcnost: Pokud
si pustim setup a vyberu (ted si nevzpomenu na presne zneni) sound config,
tak mi to tu kartu najde a dokonce mi zahraje. Tady bych treba rad videl
moznost ziskane udaje prenest do konfigurace jadra. Tim by odpadly pomerne
caste dotazy na konfiguraci zvukovych karet.

Priba