Vypalovacka

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pondělí Květen 17 14:00:39 CEST 1999

Michal Ludvig wrote:

> Dobry den,
> nema nekdo zkusenosti s vypalovackou YAMAHA CDR102? Jadro mi ji sice
> pozna, ale zadnej vypalovaci soft (cdrecord ani cdwrite) mi s ni nechce
> pracovat. Nevite nekdo, jak to rozbehnout?
>
> Jadro ji detekuje takhle:
> ***
> Configuring Adaptec (SCSI-ID 7) at IO:334, IRQ 11, DMA priority 6
> scsi0 : Adaptec 1542
> scsi : 1 host.
>   Vendor: YAMAHA    Model: CDR102            Rev: 1.00
>   Type:   WORM                               ANSI SCSI revision: 02
> [...]

My tu mame CDR100, detekce vypada takrka stejne, jen Rev: 1.12.
S vypalovanim neni zadny problem, je to starsi server, s kernelem 2.0.35.
K paleni pouzivam xcdroast (porad jeste jsem se nedostal k tomu,
abych se naucil nektery command line tool). Mam pocit, ze tam
bylo ale treba mit taky prelozeno (v kernelu nebo modul)
"scsi generic support" a pak taky mit zarizeni /dev/sg<cislo> (u me
to ma major nr. 21).

ip

PS: Je fakt, ze tam je jiny radic (DPT), ale predtim tam

byl Adaptec (asi 2940) a myslim, ze s tim to nesouvisi.

--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz