Vypalovacka

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Květen 17 15:49:46 CEST 1999

> [...]
> nema nekdo zkusenosti s vypalovackou YAMAHA CDR102? Jadro mi ji sice
> pozna, ale zadnej vypalovaci soft (cdrecord ani cdwrite) mi s ni nechce
> pracovat. Nevite nekdo, jak to rozbehnout?
>
> Jadro ji detekuje takhle:
> ***
> Configuring Adaptec (SCSI-ID 7) at IO:334, IRQ 11, DMA priority 6
> scsi0 : Adaptec 1542
> scsi : 1 host.
>   Vendor: YAMAHA    Model: CDR102            Rev: 1.00
>   Type:   WORM                               ANSI SCSI revision: 02
> Detected scsi CD-ROM sr0 at scsi0, channel 0, id 5, lun 0
Tuto vypalovačku jsem na vlastní oči viděl fungovat, problém by mohl být v řadiči, bude
to ten, co se dodává k ZIP disku ne?

Napište případně více informací, jakým příkazem jste se pokoušel něco vypálit.

Pavel Lisý

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe