Test existence adresare

Tomas Cernik cernik na nemcb.cz
Pondělí Květen 17 17:34:02 CEST 1999

At 17:27 17.5.1999 , you wrote:

>Pokud na tom disku existuje nejaky pevny soubor (like vol$log.err) tak
>nejlepsi je zkusit klasicky test na soubor - zda existuje.

Muzete mi trochu naznacit jak tohle pouzit ve scriptu ?

>Na tohle bych nespolehal - mam zkusenost ze kdyz se rozpadne spojeni
>tak v mount (a mtab) je svazek videt jako namontovany, presto ze je
>nedostupny.

Presne z toho duvodu potrebuju udelat to testovani.
Pokud je adresar nedostupny tak se pokusit ho odpojit a po te znovu pripojit.
Tomas "Pavouk" Cernik
Nemocnice C. Budejovice
mailto:cernik na nemcb.cz
http://www.nemcb.cz/pavouk.html
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!