Test existence adresare

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Květen 17 19:11:50 CEST 1999

On Mon, 17 May 1999, Petr Novotny wrote:

> No a co kdyz je ten adresar cacheovany? Testem na existenci
> souboru preci nezjistite, zdali je adresar nazivu. (Nebo ano?)
>
> Kazdopadne, on jako ncpmount zamrzne a nenahodi znovu
> spojeni? To jsou veci...

No ja zalohuju novell na pasku pripojenou na linuxu a muzu k tomu rict asi
tolik. Pokud novell vytuhne, existecne na test souboru selze a cachovani
to neovlivni, alespon co jsem vypozoroval.

Mnohem horsi je, kdyz ten novell vytuhne a tar zrovna cte. Tar potom
zustane viset v jadre a ceka, klidne pul dne. Teprve po restartu novellu
vyhodi chybu pri cteni a skonci. Vytuhnuti novellu pri zalohovani nastane
celkem jiste, pokud zalohujete komprimovany disk a neni na nem dost mista
na dekomprimaci souboru, ktere jsou na disku ulozene komprimovane.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.