Pomalost samby

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Květen 17 19:26:12 CEST 1999

On Fri, 14 May 1999, Pavel Kahle wrote:

> Zdravim.
> Pridam se do diskuze:  pocitaci s W98 trva nekdy i pul hodiny nez objevi
> samba server
>  lze to nejak ovlivnit ? Dekuji P.Kahle

Nastavit si wins server na tu sambu, nebo na NT server a sambe pomoci wins
server = ten_NT_server rict, aby se u nej registrovala.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.