RH6.0 i386-cs problem

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Květen 17 19:27:59 CEST 1999

Tak jsem chtel instalovat RH6.0 z ftp.fi.muni.cz a nasel jsem tam adresar
i386-cs. Natahl jsem si image bootnet a rescue a chtel instalopvat pres
ftp. Bo bootu se dokonce ozve cestina a blahoprani CZLUGU, muzu si vse
vybrat apod, ale po odstartovani instalace napise , ze taha second stage
loader ale jeho exekuce nejde - doslova [pise na na alt-F3 konsoli:

error in exec of second stage loader :-(
        error : Permission denied.

Podobne dopadnu i pro instalaci pres http - i kdyz tam je myslim jina
hlaska.

Otazky:   Proc ta chyba ? Je to chyba nastaveni na ftp serveru ?
          Co je ta distribuce i386-cs ? Vznika tam neconoveho nehotoveho ,
nebo to ma uz fungovat ?  Co ty image - proc se objevuje prani CSLUGU v
cestine - image jsou z 11.5 - jsou uz upravene , nebo je chyba prave v
nich ?

Mam se jeste pokouset o ftp instalaci z muni.cz , nebo mam sahnout po
jinem mirroru a vzit originalni RH ?

Diky za napady

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *