Octave -- knihovna

Pondělí Květen 17 21:40:40 CEST 1999

"Michal Kvasnička" <qasar na econ.muni.cz> writes:

> Existuje nekde nejake knihovna dodatecnych funkcni
> pro Octave? Zvlaste hledana je statisticka knihovna
> a ARMAX knihovna.

Kdysi jsem zkousel hledat nejake statisticke funkce pro Octave, ale
uspesny jsem nebyl. Nakonec jsem si poridil "R" a "MacAnova", viz
http://lib.stat.cmu.edu/. K MacAnove je podrobny manual, u "R" se
odkazuji na knihy popisujici "S", takze pro ne-statistika (jako jsem
ja), je MacAnova stravitelnejsi.

Matlab moc neznam, ale myslim, ze ma podobnou syntaxi jako Octave,
takze mozna by slo relativne snadno portovat nejake volne siritelne
statisticke baliky Matlabu (pokud nepouzivaji grafiku).

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR