Telnet login

Pondělí Květen 17 23:06:45 CEST 1999

Vaclav Blaha napsal:
> Vcera jsem narazil na (pro mne)zajimavy problem. Telnetoval jsem na
> jeden server, a po zadani uzivatelskeho jmen to na me vysypalo:
>
> opt-md5 31 we5530
> Response:
IMHO je to OPIE - one time passwod? Chce to myslim specialni telned, ktery
prez nejakou cast zpravy od serveru prekoduje vasim heslem a posle zpet.

> Dosel jsem na to, ze to prvni asi znamena, ze mu mam poslat heslo
> zakodovane v md5 a to dalsi budou asi nejake klice. Tak bych rad vedel,
> jak to mam zakodovat, pripadne by mi nekdo mohl rict, ze na tom portu
> asi jede neco jineho a ze se nemam snazit s telnetem. No jo, reknu to
nelze to odentrovat a nenabehne pak normalni telnet? Jinak si asi nepomuzete.
Chce se to informovat u spravce. Kamarad z CVUTu ma nekde dosovy telnet
podporujici OPIE - a nekde v Debianu je i klient (opie-client).
> rovnou, na tom serveru jede IRIX, tak me neukamenujte za offtopic.

				Petr Čech
--
                    cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Debian GNU/Linux  -  maintainer & administrator