filozofia /dev

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Úterý Květen 18 09:47:00 CEST 1999

Oto Buchta <oto_b na jezek.buchtovi.cz> wrote:
->>Napadla ma myslienka, preco je vlastne /dev realizovany fyzicky na disku?
->>Pripada mi zbytocne mat na filesysteme milion device suborov, ktore niekdy
->>nepotrebujem. Podla mna by logicke bolo, keby sa devices registrovali do
->>/dev podobne ako informacie do /proc. Ak by kernel nasiel disk,
->>zaregistroval by /dev/sd.. a podobne vsetky programy.

-> No neni to spatny napad, ale jak potom jednoduse udelas
-> ln -s /dev/hdd /dev/cdrom ci ln -s /dev/cua0 /dev/modem?

nepouzivam ani jedno a pouzivanie takychto shitov neodporucam...
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at Telenor Internet Kosice, Slovakia
 BIC coord for *.sk; admin of netlab.irc.sk; co-admin of irc.felk.cvut.cz