RH6.0 i386-cs problem

Úterý Květen 18 10:17:13 CEST 1999

Dan Ohnesorg wrote:

> Kdybych delal CD a nekdo si na to stezoval, reknu aha zapomel jsem
> nastavit x pro soubory v /usr/bin, jenze ta se zdaji byt na serveru v
> poradku. Takze tezko rict.

Chyba byla v stage2.img souboru, kde ty prava chybely a ktery se pouziva
pro FTP instalaci. Uz jsem to opravil.

No, ono to casem bude bez much, ale chce to cas... ja jsem to jeste
nechtel poustet na verejnost a proto jsem to ani v teto konferenci
neannocoval. Takze jeste tak tyden cekejte, ze v tom budou musky.

--
                        Milan Kerslager