Vim a ispell

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Květen 18 13:14:15 CEST 1999

Pavel Lisy <pali na tmapy.cz> wrote:
> Tak jsem to nejak vyresil, davam to k posouzeni Vim odbornikum, zda-li to nejde
> nejak elegantneji
>
> " pro .vimrc
> " Kontrola pravopisu
> :map <C-A> :w<CR>:!ispell -d czech %<CR>:rew<CR>

   Aha, ja jsem myslel ze chcete neco, jako to, co jsem ted narychlo
sesmolil:

#!/bin/sh
tempfile=$HOME/.tmp.ispell
cat - > $tempfile
ispell -d czech $tempfile < /dev/tty > /dev/tty
cat $tempfile
rm -f $tempfile $tempfile.bak

Kdyz se tento skript pojmenuje treba kp, je mozne jej pouzivat z vi na
kontrolu libovolne casti textu - treba do konce odstavce pomoci !}kp<Enter>.
Chybka je, ze kdyz se pri kontrole nabidnou opravy, ale clovek nic nezmeni,
vypise to po provedeni kontroly na obrazovku ve vi nejake svinstvo
(nastesti skutecne jen na obrazovku a ne do souboru).

                                                          S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229