Off Topic: Kniha o hackerovi (was: neco jineho)

mao na me38.nri.cz mao na me38.nri.cz
Úterý Květen 18 13:19:31 CEST 1999

On Tue, May 18, 1999 at 01:06:17PM +0200, David Rohleder wrote:
> Opatrne, opatrne
>
> ta knizka neni zadny vymysl. Nenasel jsem tam sice zadne prevratne
> veci, ale tak se to zrejme stalo. Nevim co by z toho melo byt na
> zvraceni.
Mno ja myslim ty pasaze kde napr. pise jak se koukal na tu svou zenskou
jak vysiva a "bylo mu jasne PRO CO MA ZIT".
Ja jsem pro jistotu nekolikrat zkontroloval obalku jestli nectu
jednu z bilych harleqinu. Myslim ze by si mel rozmyslet jestli pise
pro zeny v domacnosti ( ale ty zase UNIX jaksi nebere ).

> Pokud by byl Cliff Stoll povazovan za nekoho divneho, tak by si jeho
Mno ale kde je slovensko netusi. Coz je zvlaste tragicke pokud to
pise do knihy, ktera vychazi tez u nas.

mao