Off Topic: Kniha o hackerovi (was: neco jineho)

mao na me38.nri.cz mao na me38.nri.cz
Úterý Květen 18 14:04:27 CEST 1999

On Tue, May 18, 1999 at 01:28:30PM +0200, Zdenek Hatas wrote:
> A co je podle vas 'ta spravna cetba'. Pochlubite se nam??(at vim, z
> ceho
> mi nebude 'na zvraceni')

Nemluvim o 'spravne cetbe'. Jeji definice je osidna, ale srovnam-li toto dilo
napr. s I. Buninem, I. Klimou, Kobo Abbem, S. Lemem, G. Grassem,
Peroutkou, Sun Tsunem, D Charmsem atd. ( uznavam ze to jsou
profesionalove ) tak jde o cetbu velmi nizke urovne, jakmile autor odboci
od technickych zlezitosti jeho styl se stava naprosto nesnesitelny ( to je vec
individualni ). Nekdo chvali, nekdo ne. Ja na tom nevidim nic spatneho.
Strhujici cetba je to puze chvilemi, protoze autor nektere pasaze neumerne
natahuje. Jeho styl je hruby, popisy naivni (pokud se opet nejedna o techniku).
Zbytecne se opakuje.
Nekomu se to mozna libi, ja jsem napsal svuj nazor.

> Ale jinak, ze netusi, kde presne je Slovensko je jedna vec
> (spousta americanu nevi, kde je CR <- vlastni zkusennost),
> na druhou stranu kdo z vas presne vi,
> kde se nachazi treba takova Horni Volta ????
ne, kdyz pisu knihu tak tam nepisu veci co nevim. Ja nepovazuji za chybu
ze to autor nevi, kdo je vsevedouci, ale ze to pise do knihy, ktera si
bere za cil nekoho vzedlavat.
> Btw. onehda jsem slysel o jakemsi mao na IRC #czech, je to ten samy
> ???
:) je to presne ten samy otrava.

mao